Wedstrijdverslagen 2020-21

Seizoen 2020-21

De teams

Dit seizoen speelt s.v.Tivoli met 4 Seniorenteams, een Damesteam, een Veteranenteam, 6 Jeugdteams en Welpen. Het eerste hoefde door toedoen van het Coronavirus eigenlijk niet te degraderen, maar behaalde in 17 wedstrijden slechts één schamel puntje en had maar liefst 132 doelpunten tegen. Tivoli zag in dat nog zo’n jaar in de 3de klasse niet wenselijk was en is nu na twee jaar 3de klasse vrijwillig gedegradeert. Het eerste komt dit seizoen uit in de 4e klasse F. De dames gaan weer 7x7 spelen. Het aantal jeugdteams is verdubbeld en er is nu ook weer na jaren een JO13.

Dit seizoen

Joeri Berende (23) staat volgend seizoen voor de selectie van Tivoli. Daarmee wordt hij de jongste trainer in de geschiedenis van de s.v.Tivoli. Met een aantal spelers overgeheveld vanuit het 2de en wat versterkingen van buitenaf gaat het eerste z’n krachten meten in de 4de klasse.

Corona

Door het Coronavirus is de competitie in het water gevallen. Er is nog wel een start gemaakt met de competitie, maar in oktober was het over. Daarom maar 2 verslagen van vriendschappelijke wedstrijdjes op deze site. 1 van de jeugd en 1 van het eerste. Verslagen van de nog wel gespeelde beker en competitiewedstrijden kunt u lezen in de eerste paar clubbladen.